
Voor veel marketeers is het duidelijk dat diversiteit en inclusie belangrijke elementen zijn in een effectief én maatschappelijk verantwoord marketingbeleid. Maar hoe pak je dat aan en hoe krijg je draagvlak voor dit belangrijke onderwerp binnen en buiten je organisatie? Op dit webinar van adverteerdersvereniging bvA kwamen deze vragen uitgebreid aan bod.
In dit webinar deelde Nathalie Lam, voorzitter van de bvA Taskforce Inclusie & Diversiteit, de inzichten van Nederlandse CMO’s en voorbeelden hoe het onderwerp aangepakt kan worden. Vervolgens gaan Fleur Osté (Unilever) en Aziz el Kaddouri (Opiniehuis) in op het belang van diversiteit in marktonderzoek. Zij tonen aan hoe divers Nederland werkelijk is, hoe groot het onbenutte potentieel en delen ze een geweldige case van Andrélon die met succes op dit potentieel heeft ingespeeld.
Ter gelegenheid van Diversity Day 2021 stelden ze dit webinar open voor alle marketing- en communicatieprofessionals.
Wil je weloverwogen keuzes maken hoe je diversiteit en inclusie integreert in je marketingactiviteiten en ben je op zoek naar concrete voorbeelden en adviezen? Meer informatie vind je op de bvA website